Betul Ke Anak Lahir Dalam Sampul Ni DEGIL? Ibu Konsi Pengalaman Lahir Anak Dalam Sampul. Memang JARANG Berlaku

INFORMASI

Siapa disini pernah lahirkan baby encaulbirth..saya ada seorang anak sulong saya sekarang sudah 5tahun.
Menurut Kajian dokter Amerika – 1 dalam 80ribu akan jadi (x tau betol ke x) .. Dalam keluarga ibu saya anak sulong keluar macam ni..

Bukan gambar Sebenar Contoh Sahaja:

Memang susah nak teran sebab keluar dalam sampul n air ketuban x pecah.. memang lambat proses nak keluar tu..selalunya baby mcm ni akan diCaesar Tapi Alhamdulillah saya normal..

Contoh kalau diCaesar:

Doc dah cuba pecahkan air ketuban tapi xboleh sampai 6 org dokter gilir gilir pecah kan sampai pakar sendiri turun.. tetap x pecah .dorg amik keputusan untuk biarkan secara natural..tapi memang lambat x de masalah sebab tu doc x nak czer..doc pon cakap first time dalam hidup dia sambut baby mcm ni ..selalu org simpan tali pusat je kan buat kenangan..suami saya ambil sarung dia ni simpan buat kenangan jgak ..masih simpan dalam album sampai sekarang ni

Selalu akan dengar org tua akan cakap jika anak keluar dalam sampul dia ..nanti besar dia akan jadi org jahat sejahatnya.. Ya anak akan jadi jahat jika si ibu asyik berdoa dan pikir benda tu.. Jadi kita sebagai ibu doakan yang terbaik untuk anak anak kita setiap hari…jadi org jahat yang kat luar tu semua beranak sampul la ye..

Jadi sebagai ibu jangan terlalu dengar semua yg org ckp..kita sebagai ibu setiap percakapan kita adalah doa…apa salahnya kita doa anak jadi org berguna.. pemimpin,berjaya dunia akhirat..jangan la kita doa nanti besar jadi org jahat sejahatnya .. Alhamdulillah berkat doa mummy n daddy anak saya pandai dari segi ilmu pembelajaran dan ilmu agama walaupun agak hyperaktiv…selalu cakap kat suami…anak dara ni dah ramai yang booking nak jadi menantu…kawan lain lain negara…parah parah..ada kawan kawan sendiri pon cakap macam tu…

Gambar baby tu amik goggle..doc x sempat ambik gambar sebab nak cepat antar anak ke nicu sebab tali pusat terbelit 4x

Sumber: Kelab Ibu Mengandung Malaysia (KIMM)

Kredit: FB Tieyra Chee 

Via Eraviral.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INFORMASI
Inilah 6 Bandar Maksiat Yang Paling Terkenal Di Dunia. No 6 Paling Ramai Yang Nak Pergi!

Bagi sesetengah bandar yang ada di dunia, pesta seks, arak dan pelacuran sememangnya menjadi tumpuan pelancong yang datang berkunjung dari seluruh pelosok dunia semata-mata untuk berhibur. Berikut merupakan 6 buah bandar di dunia yang mempunyai reputasi yang terkenal dengan aktiviti maksiat sepanjang tahun. 1. PATTAYA, THAILAND – BANDAR SEKS Pattaya …

INFORMASI
Sila Ambik Tahu, Inilah 5 Perkara Buruk Akan Terjadi Bagi Yang Suka Menonton Tayangan Iucah.

Hasil kajian, seperti dilaporkan doktor Muhammad Anwar Irzan, ahli redaksi perubatan KlikDokter, ada lima kejadian pada otak saat melihat pornografi. Bagaiman itu? berikut ini: 1. Menyebabkan Neuron di Otak Laki-laki Neuron ini, yang terlibat dengan proses bagaimana manusia boleh meniru perilaku, mengandungi sistem motorik yang berhubung kait dengan fungsi luhur …

INFORMASI
Betul Ke Perempuan Sukakan Zakar Yang Besar Dan Panjang? Ini Kajianya

Dalam satu kajian sebanyak 67% wanita yang ditemubual tidak gembira dengan saiz zakar suami mereka. Jadi siapa kata wanita tidak ambil berat tentang saiz zakar pasangan? Jika anda hendak menambah kenikmatan dalam hubungan seks, ini adalah tips yang perlu anda tahu: besar & panjangkan zakar anda! Pertama sekali, saiz zakar …