Blog
BERITA

Tiba-Tiba Terdengar Anak Perempuan Menangis Dengan Kuat. Lihat Lelaki Pegang Tangan Anak.

Seorang lelaki warga Rohingya ditahan kerana dipercayai cuba menculik seorang kanak-kanak perempuan berusia 7 tahun, lapor China Press. Dalam kejadian yang berlaku pada jam 6.30 petang semalam di sebuah pasar malam di Kuala Kangsar, Perak, ibu mangsa sedang sibuk berniaga sayur-sayurannya. Tiba-tiba terdengar suara anak perempuannya menangis dengan kuat di …

Read More
INFORMASI

10 Perairan Yang Paling Berbahaya Di Dunia. Yang Last Tu Paling Ngeri !!

Bercuti di kawasan perairan, tidak kisahlah sama ada ianya tasik atau pun lautan pastinya sangat menyeronokkan. Tetapi ramai yang tidak mengetahui bahawa bukanlah semua kawasan perairan itu selamat untuk dikunjungi, seperti mana yang kami senaraikan di bawah ini: 10. Great Blue Hole, Belize Kejadian air pasang dan surut membuatkan fenomena …

Read More
INFORMASI

Pernahkah Kucing Datangi Anda ketika Makan, Ini 3 TANDANYA Anda Patut Tahu.. Sila Baca & Sebarkan.

KUCING merupakan salah satu hewan yang dicintai oleh Rasulullah ﷺ. Tetapi, tak banyak orang menyukai hewan ini. Salah satu alasannya karena rasa takut atau memang punya pengalaman buruk mengenai hewan ini. Hanya saja, hewan ini banyak ditemui di mana-mana. Sehingga, cukup sulit bagi kita berpaling dari hewan ini. Seperti halnya …

Read More
BERITA

Lelaki Ini Berani Mati Menembak Doktor Yang Menyambut Isterinya Melahirkan Bayi.. Punca Sebenar Adalah Sangat Mengejutkan!!

RIYADH – Seorang lelaki ditahan selepas menembak seorang doktor pakar obstetrik lelaki, dipercayai tidak berpuas hati kerana doktor itu telah menyambut kelahiran anaknya di mana tugas itu sepatutnya dilakukan oleh doktor pakar ginekologi wanita. Doktor Muhannad Al Zabn, berasal dari Jordan itu telah menyambut kelahiran bayi pasangan berkenaan sebulan yang …

Read More
INSPIRASI

Kaki Lumpuh Terpaksa Jalan Terbalik Guna Tangan Untuk Hidup

Anak kecil dari China ini walaupun kakinya lumpuh namun tidak putus asa malah dirinya berjalan ke sekolah ia menggunakan kedua tanganya untuk berjalan. Berjalan menggunakan dua kaki adalah perkara biasa dilakukan orang namun bagaimana jika berjalan menggunakan kedua tangan? Pastinya aneh dan jarang sekali terjadi namun di China ada seorang …

Read More
INFORMASI

Betul Ke Anak Lahir Dalam Sampul Ni DEGIL? Ibu Konsi Pengalaman Lahir Anak Dalam Sampul. Memang JARANG Berlaku

Siapa disini pernah lahirkan baby encaulbirth..saya ada seorang anak sulong saya sekarang sudah 5tahun. Menurut Kajian dokter Amerika – 1 dalam 80ribu akan jadi (x tau betol ke x) .. Dalam keluarga ibu saya anak sulong keluar macam ni.. Bukan gambar Sebenar Contoh Sahaja: Memang susah nak teran sebab keluar dalam …

Read More
BERITA

Bunuh Budak Elak Bayar Pampasan!

Beijing: Seorang pemandu didakwa membunuh seorang budak perempuan yang dilanggarnya untuk mengelak membayar pampasan kepada keluarga mangsa. Media tempatan melaporkan, mangsa bernama Tao, sembilan tahun, dilaporkan hilang dari kampungnya di wilayah Hubei pada 25 November lalu sebelum mayatnya ditemui dalam belukar berhampiran tempat tinggalnya. Saksi memberitahu ayah mangsa, dia melihat …

Read More
BERITA

Anak Syaitan! Memenggal Ibu Sendiri Sebelum Mencampakkan Kepala Wanita Malang Itu Ke Dalam Bekas Najis

Budak lelaki berusia 13 tahun merakam video perbuatannya memenggal ibu sendiri sebelum mencampakkan kepala wanita malang itu ke dalam bekas najis malah pergi ke sekolah keesokannya seolah-olah tiada apa yang berlaku. Pihak berkuasa tempatan di Wenxing, Dazhu, wilayah Sichuan, mengesahkan pembunuhan berlaku manakala Beijing News melaporkan pengguna Internet berkongsi video …

Read More
INSPIRASI

Ya!! Memang Betul Saya Ada Keluar Dengan Lelaki Lain. Dia Pandai Bergaya,Ada Kereta.. Awak?? Tak Ada Apa Kan? ‘Saya Minta RM14K Je, Itu Pun Tak Mampu? Kita Putus!’

Screenshot perbualan WhatsApp seorang lelaki bersama pasangannya yang mahu memutuskan hubungan mereka kerana lelaki itu gagal memberi duit hantaran RM14,000 viral di media sosial. Oleh kerana gagal memenuhi permintaannya, gadis itu nekad memutuskan perhubungan mereka dan dalam masa yang sama, dia juga sudah mempunyai pengganti. “Maaf, saya tak kenal manusia …

Read More
SERAM & MISTERI

Nelayan Temui Cicak Purba 170 Juta Tahun. Bunyinya Sangat Menyeramkan

BEIJING: Seorang nelayan di barat daya China telah berjaya menangkap seekor haiwan purba yang menyerupai cicak Salamander di mana haiwan ini merupakan amfibia tertua di dunia. Cicak ini dikategorikan sedemikian kerana dikatakan tidak mengalami sebarang perubahan fizikal sejak kira-kira 170 juta tahun lalu. Memetik laporan Mirror Onlina, nelayan tersebut yang …

Read More